• Kiderült pár dolog a készülő Gothic Remake-ről
  • Igyekszik hű maradni az eredetihez
  • Ugyanakkor újdonságokra is számíthatunk

A THQ Nordic is tiszteletét tette Kölnben, és ha már kilátogattak a Gamescomra, vitték magukkal a barcelonai székhelyű Alkimia Interactive csapatát is, akik a készülő Gothic Remake-ért felelnek. A német Rocket Beans munkatársai beszéltek a fejlesztőkkel, akik készséggel elárultak ezt-azt a projekttel kapcsolatban. Például, hogy a 2019-es játszható teaserben tapasztalt, sokat kritizált harcrendszert kukázzák, és egy, az eredetihez hasonló megoldással állnak elő, visszatérnek az oktatók, és a különböző támadások elsajátítására költhető skill pontok is. A színpaletta is hű marad az alapjátékhoz (ezt a THQ Nordic legutóbbi rendezvényén már láthattuk is), a bejárható területet pedig egy az egyben átemelik, természetesen a kor igényehiez igazítva, megtoldva néhány új helyszínnel.

gothic-remake-10-1000x563.jpg

A recepteken alapuló alkímia és főzöcskézés is visszatér, de egy komplexebb rendszerre készülhetünk, kiegészülve néhány új itallal és étellel. Az összes eredeti dialógust is megkapjuk természetesen, a csapat pedig igyekezett összeterelni annyi eredeti szinkronszínészt, amennyit csak lehetséges, újakat abban az esetben szerződtettek, ha valaki esetleg elhunyt, nyugdíjba vonult, vagy karriert váltott. Emellett az akkoriban forradalminak számító mesterséges intelligenciát is igyekeznek átemelni az új grafikus motorba, hogy az élmény a remake-ben is immerzív legyen. A megjelenési dátumról ugyanakkor nem nyilatkoztak még év szintjén sem, így elképzelhető, hogy 2024 előtt nem kapjuk kézhez a játékot.