A Ubisoft közlése szerint az I Am Alive a PC-n megfigyelhető nagymértékű kalózkodás miatt nem fog megjelenni a platformunkra, hiszen a port elkészítésébe fektetett munka nem térülne meg, ezen elgondolást pedig Sébastien Arnoult is osztja, aki közölte: a Ghost Recon: Future Soldier nem fog elkészülni PC-re, ugyancsak a kalózok miatt.

„Mikor elkezdtünk dolgozni a Ghost Recon Online-on, a Future Solider járt a fejünkben, hogy azt ültessük át komolyabb fejlesztés nélkül, hiszen nagyon jól tudjuk: az érdeklődők 95 százaléka inkább letölti a játékot.

Alkalmazkodnunk kell, elfogadnunk és szeretnünk kell ezt a helyzetet, nem pedig ellökni magunktól. Ez a gondolkodásmód áll a Ghost Recon Online és a meghozott döntésünk mögött.” -- Sébastien Arnoult, a Ghost Recon: Future Soldier projektvezetője.

A PC-s játékosok tehát nem játszhatnak a Ghost Recon: Future Soldierrel, helyette viszont megkapjuk annak alaposan felvizezett, mikrotranzakciós, de egyébként ingyenesen játszható kis testvérét, a Ghost Recon Online-t, hiszen a francia kiadó szerint ez az egyetlen módja, hogy a kalózok ellen harcoljanak.

Időközben Stanislas Mettra kicsit finomított a tegnap napvilágot látott kijelentésén. A Kotakuval folytatott levelezése során elmondta, hogy mivel az angol nem az anyanyelve, ezért kicsit erősen hangozhatott a kijelentése, de nem úgy értette, ahogy az az IncGamers portálon megjelent. Mettra valójában azt akarta mondani, hogy a PC-s változat még nem készült el, de nagyon szeretnék erre a platformra is megvalósítani a játékot, ezzel minél több emberhez eljuttatni a nagy nehézségek árán újraélesztett projektet, a port megvalósítása azonban nem könnyű feladat, majd hozzátette, hogy ez nem az ő döntése, s nem is az ő tisztje erről beszélni.