A God of War egy AAA-kategóriás, sztori központú játék, így sokan gondolták azt, hogy idővel egy-két DLC-vel még bővülni fog. Erre azonban nem került sor, és nagyon úgy tűnik, hogy már nem is fog, pedig az alkotóknak volt egy remek ötlete a történet kibővítésére. Hogy miért nem valósult meg?

Nos, a választ Cory Barlog adta meg a Kinda Funny’s GameOverGreggy Show-ban, amikor rákérdeztek erre. Elmondása szerint volt egy remek ötlete a DLC-re, viszont nem valósíthatta meg, mert akárkinek felvázolta, ezt felelte: „Haver, ez őrület, ez nem DLC, kicsikét túl nagy ahhoz.” Vagyis azért nem készülhetett el, mert túlságosan ambiciózus volt, így legfeljebb önálló játék lehetett volna belőle, mint amilyen az Uncharted: The Lost Legacy. Ez persze nem zárja ki azt, hogy egy God of War folytatásban Barlog ötleteit ne használnák fel.