• Grafikus motort válthat a 343 Industries
  • A házon belüli Slipspace-t cserélhetik Unreal Engine 5-re
  • A stúdión belül átszervezések is történnek

A 2021-ben megjelent Halo Infinite legfőbb problémája nem a prezentáció, hanem a beígért extra tartalom hiánya, ami miatt egyes rajongók már a 343 Industries csapatának lecserélését kérik a Microsofttól. Úgy tűnik viszont, hogy a házon belül fejlesztett, és az említett Infinite-ben debütált (ezen a néven legalábbis) Slipspace grafikus motor használata is okozhat problémákat, értesülések szerint ugyanis a stúdió annak leváltását tervezi, méghozzá a felettébb népszerű Unreal Engine 5-re. A Slipspace vezető mérnöke nemrég távozott a csapatból (a stúdió vezetőjével egyetemben), így nem csupán a költséghatékonyság, de a cégen belüli átszervezések is indokolhatják a döntést. Remélhetőleg a váltással egyszerűbb lesz a későbbi Halo-játékok fejlesztése, és a sorozat talán visszatérhet oda, ahol a Bungie idejében volt.