Highlander: részletek, képekkel Az első fontos dolog: az Unreal Engine 3 dobog majd a Highlander videojáték szívében. A választás - ahogyan azt az Eidos marketingigazgatója elmondta - kézenfekvő volt, hiszen párhuzamosan zajlik a fejlesztés PC-re, PS3-ra, és Xbox 360-ra is, egy szó, mint száz, olyan motor kellett, amelyet nem kell újraírni minden egyes változathoz. Innentől fogva vágjunk át a marketing izgalmas és vizenyős világába, amelyben egyrészt leírom a hivatalos nyilatkozatot, és azt, amire következtetni lehet belőle némi PR-ismeret tekintetében. Szóval a program a kultuszfilmeken, illetve a sorozaton alapul, ahol Owen MacLeodot irányítjuk majd "harmadik személyű" nézőpont segítségével, kétezer éves történetén keresztül. ("Ha szereted a filmet vagy a sorozatot, vedd meg.") Egy izgalmas, soha nem látott utazás lesz ez az időkön keresztül, rengeteg ellenféllel, és alaposan kidolgozott, elpusztítható világgal. Megtapasztalhatjuk majd a sötét középkor véres csatáit a skót felföldön, illetve - többek között - a szamurájuk világát japánban, valamint a modern lövöldözés nem mindannapi izgalmait korunk New Yorkjában. ("Végig akciózni kell majd, csak a pályák egyszer úgy néznek ki, mint Skócia, egyszer meg úgy, mint New York. Vedd meg.") Mint egy hegylakó, meg kell tanulnunk a halhatatlanok erőit, például a testünkből energiákat engedhetünk szabadjára, valamint fegyverek tucatjaival mészárolhatunk kedvünkre. Ha levágjuk egy másik halhatatlan fejét, erősíthetjük a karakterünket, hiszen az őserő átáramlásával megkapjuk a bölcsességét, a tudását és az erejét is. ("Szeretünk rizsázni. Vedd meg.")

A Hegylakó egy kultikus klasszikus. Gyakorlatilag mindenki hallott róla, és ismeri, e mellett viszont még soha nem készült belőle játék. A központi karakter 2000 éves, innentől fogva viszont változatos helyszíneket adhatunk egy külső nézetes akciójátékhoz. ("Hentelned kell. Vedd meg.") A történetet David Abramowitz írja, a televíziós sorozat egyik kreátora, szóval a történetre sem lehet majd panasz. ("Hazudunk is, David csak pár részt írt a hat évados szappanoperához. Vedd meg.") Megjelenés a már említett platformokra - ezt már csak én állítom -, az elvárásokat meg ezek után nyugodtan helyezzük valahová a bánya mélyére, maximum kellemesen csalódunk. Rengeteg potenciál van a témában, de a mostanság látványosan döglődő Eidos (elég nagy pénzügyi zűrben vannak a fiúk a klubból) nem biztos, hogy a legjobb választás volt ehhez. Profi fejlesztőkkel (nem az ismeretlen Widescreen Gamesszel, akiknek többek között a 2001-es borzalmas Dunét is... "köszönhettük"), okos koncepcióval akár nagyot is durranhatott volna. Sajnos szinte biztos, hogy nem fog...