• A Blizzard szerint esély sincs a Diablo 2 remasterelt változatára
  • Egy lelkes amatőr átrakta az egyik szakaszt Unreal Engine 4 alá
  • Ezt videón is megmutatta
  • Ennél többet viszont nem tervez

Miközben a Blizzard valószínűtlennek tartja azt, hogy elkészül a Diablo 2 remasterelt változata – mivel a forráskód és az assetek is elvesztek –, egy lelkes amatőr, Toni Dorotic megmutatta, hogyan festene a játék egyik pályája, ha azt átültetnék az Unreal Engine 4 alá.

Egész pontosan a Kurast dokkokat helyezte át a motor alá, méghozzá az alapjaitól újraalkotva azt. És sajnos ennyivel kell beérnünk, ugyanis Dorotic mindezt pusztán szakmai gyakorlatként kezelte, nem tervezi se a pálya nyilvánossá tételét, se azt, hogy az egész játékot átültesse Unreal Engine 4 alá – ami azért nem meglepő, hiszen hatalmas munka lenne.