Elég érdekes, és a The Game Awards fennállása óta precedens nélküli helyzet alakult ki a tegnapi nap folyamán. Miután ugyanis Geoff Keighley-ék kihirdették az idei díjkiosztó esélyeseit (a gála legnagyobb nyertese már most megvan!), az egyik fejlesztő visszautasította a saját játéka jelölését. Ez a Best Debut Indie Game, vagyis a legjobb első független debütálás kategóriájában történt, és a Megabonk fejlesztője, vedinad, avagy John Megabonk mondott le önként az esélyeiről.

Az indoklása egészen prózai, és kifejezetten elismerésre méltó! A szeptemberben megjelent, Steamen kifejezetten nagyot futó játék alkotója ugyanis X-en bevallotta, hogy más stúdiónév alatt korábban már készített játékokat, így hamis lenne az első debütálásának nevezni a Megabonkot. Ezt az indoklást a The Game Awards szervezői is elfogadták, így a Best Debut Indie Game kategóriában csupán négy cím marad: a Blue Prince, a Clair Obscur: Expedition 33, a Despelote és a Dispatch.

tgabonk.jpg

Ha egyébként nem lennétek vele képben, a Megabonk egy eszementen szórakoztató bullet heaven, vagyis azt a zsánert erősíti, amit a Vampire Survivors keltett életre. Itt azonban 3D-s, alacsony poligonszámú környezetben darálhatjuk zsázával az ellenfeleket, miközben mindenféle agyament tömegpuisztító kombót próbálunk összehegeszteni a karakterünkre, ami lehet akár egy gördeszkázó csontváz is. Hatalmas fun az egész, ha még nem tettétek, vessetek rá egy pillantást Steamen!

Borítókép forrása: vedinad