Az éjjeli baglyok már tegnap sírhattak egy keveset (persze nem feltétlenül szó szerint), akik viszont korán fekszenek, csak ma reggel/hajnalban értesültek arról, hogy – minő meglepetés – második alkalommal is elhalasztották a GTA 6 megjelenését, így csak 2026. november 19-én lát napvilágot a világ talán legjobban várt videójátéka. Nem ez azonban az egyetlen rossz hír a megjelenési dátumok kapcsán, néhány pillanattal a Rockstar Games lesújtó bejelentése után ugyanis kiderült, hogy a Marvel 1943: Rise of Hydra sem kerül fel a polcokra 2026 elején, és még csak nem is kaptunk új infót arra vonatkozóan, hogy mikor lát napvilágot az Amy Hennig (Uncharted) vezette Skydance Games látványos akció-kalandjátéka. A közlemény szerint azért volt szükség az újabb csúszásra, mert az Unreal Engine 5-tel (pontosabban 5.4-gyel) készülő Marvel 1943: Rise of Hydra egy meglehetősen ambiciózus projekt, a stúdió pedig szeretné „maradéktalanul megvalósítani a vízióját”, ami értelemszerűen extra időt igényel. 

Aki esetleg nem tudná, a sztoriközpontú alkotásban Amerika Kapitány és a '40-es évek Fekete Párduca, Azzuri kapják a főszerepet, de a két ismert szuperhős mellett Gabriel Jones (Howling Commandos) és Nanali (egy wakandai kém) is feltűnik a megszállt Párizsban. Noha a fent megtekinthető előzetesen túlmenően nem igazán kaptunk érdemi látnivalókat és információkat, maga a koncepció elég érdekes ahhoz, hogy figyelemmel kísérjük a projekt alakulását – már csak azért is, mert Hennig bizonyította párszor a tehetségét. Jobb esetben ez az utolsó alkalom, hogy ilyen rossz híreket kell közölnünk a Marvel 1943: Rise of Hydra-val kapcsolatban, abban pedig egyelőre csak reménykedni tudunk, hogy a program megközelíti majd az Insomniac Games féle Marvel-játékok minőségét.

A borítóképek forrása: Marvel