• Jim Ryan nemrég a Sony belsős játékairól beszélt
  • Szerinte ezek a címek azért sikerülnek olyan jól, mert kellő kreatív szabadságot adnak a fejlesztőknek
  • A Ghost of Tsushima például egyáltalán nem olyan lett, mint amire a vezetők számítottak

A PlayStation kapcsán az embernek elsőre alighanem a remek exkluzívok ugranak be, és nem is alaptalanul: a Sony belsős stúdiói az elmúlt évek alatt nem egy roppant minőségi játékkal előálltak már, és minden jel arra utal, hogy ezzel a jó szokásukkal a jövőben sem fognak felhagyni, hiszen már 2022-re is nem egy izgalmas címet bejelentettek tőlük.

Erről a sikerről beszélt nemrég a PlayStation feje, Jim Ryan is, aki szerint nem csak pénz kérdése a minőségi exkluzívok gyártása. Ryan szerint sokkal inkább arról van szó, hogy a Sony meglehetősen nagy kreatív szabadságot engedélyez a belsős csapatainak, nem akart minden áron beleszólni abba, hogy min dolgozzanak, ez pedig általában elég jó eredményekkel kár. Példaként a Ghost os Tsushima került elő, ami Ryan elmondása alapján egyáltalán nem olyan játék lett, mint amire a vezetés számított, de a játékosok és a kritikusok szívébe így is azonnal belopta magát.