A tavalyi E3-on bejelentett I Am Alive arra az érdekes koncepcióra építkezik, hogy vajon mihez kezdene egy átlagember katasztrófahelyzetben, amikor egy palack vízért is ádáz harcok folynak. A programban a földrengés sújtotta Chicagóba látogatunk el, ám egyhamar nem élhetjük át Adam Collins barátunk kalandjait, ugyanis a Ubisoft nemrég eltolta a játék megjelenését, így legfeljebb 2010. március 31-ig várnunk kell a debütálásra.

A késlekedés mögötti okok most már világosak, ugyanis kiderült, hogy házon belül lecserélték a fejlesztői csapatot. Az eddigi munkát egy külsős cég, a Darkworks végezte, de belső tárgyalásokat követően az anyacég a sanghaji divíziójának adta át a stafétabotot. A két csapat az elmúlt évben jó kapcsolatot ápolt, sőt a játék egyes részeit is közösen készítették, így a sikerekből a Darkworks is részesülni fog.

Azt, hogy miért cseréltek le a csapatot így a fejlesztés kellős közepén, talán sosem tudjuk meg, de az megnyugtató, hogy a Darkworks vezérigazgatója, Antoine Villette szerint a Ubisoft jól bánt velük, és a sikerek érdekében pont elegendő nyomást gyakorolt rájuk.