• A Loopmancer egy 3D-s, oldalnéztes akció-roguelite lesz
  • A játék 2046-ba kalauzol el egy zseniális magánnyomozó szerepében
  • A készítők megjelenési dátumot egyelőre nem közöltek

Ha még mindig cyberpunk-lázban égsz, akkor érdemes lesz figyelemmel követned a pekingi eBrain Studio projektjét, akik ezúttal egy roguelite alkotással látogatnak el a nem túl távoli jövőbe. Loopmancer című alkotásuk 2046-ban játszódik, ahol mindennaposnak számít a nanobiotechnológia és a bionikus protézisek. Főhősünk Xiang Zixu, egy briliáns magánkopó, aki életét veszti egy híres újságíró eltűnésének feltárása közben. Halála után azonban hálószobájában ébred, és mielőtt fel tudná dolgozni a történteket kollégája keresi telefonon, hogy felkérje az eltűnt újságíró felkutatására.

descriptive text

Az Unreal Engine 4 motorral életre keltett Loopmancer hét részletesen kidolgozott nagy helyszínt tartalmaz, mint az ünnepi köntösbe öltözött Dragon Town, a szomorkás Shuigou Village és a fényűző Tang Dynasty Hotel. A játékosok a végtelen reinkarnációk során több, mint 100 fegyvert oldhatnak fel, no meg persze új képességeket is, amik kapóra is jönnek majd a 30-nál is több különböző ellenféllel szemben, melyek között elszánt gengszterekkel, jól felszerelt zsoldosokkal és őrült mutánsokkal is találkozhatunk. Az újrázások során a sztori előrehaladtával minden korábban helyesnek gondolt döntésünk eltérő végkifejlethez vezethet, ahogy minden tettünkkel befolyásoljuk a játékbeli karakterek sorsát.