Ázsiában is nagyot megy mostanában a Marvel, ez pedig elég jól meglátszik a videojátékos felhozatalon is. A Marvel Rivals után újabb ígéretes szuperhősös cím érkezik keletről, ezúttal azonban egy hagyományosan oldalnézetes verekedős játék formájában. Nem, nem egy új Marvel vs. Capcomról van szó, hiszen ezúttal a Guilty Gear-játékok fejlesztője, az Arc System Works szállítja a Marvel Tokon: Fighting Souls című játékot, méghozzá a Sony közreműködésével – nem véletlen, hogy a tegnap esti State of Playen mutatkozott be az anyag.
A nagyon látványos, szokványosan japános anime stílusban készült játék abból a szempontból semmiképp sem lesz szokványos, hogy a fejlesztők 4v4-es alapfelállásban képzelik el a szuperhősök összecsapásait. A tag-team fogalma persze a zsáner kedvelői számára nem lehet ismeretlen, de az ekkora, gyakorlatilag csapatméretű felállás mindenképp kuriózumnak számít. Már a bemutatkozó előzetesben olyan hősök sorakoztak fel, mint Amerika kapitány, Vasember, Ms. Marvel, Pókember, Űrlord, Ghostrider, Dr. Doom és Storm, vagyis jól láthatjuk, hogy széles palettából dolgozik a japán fejlesztő.
Négy karakter elsajátítása azonban nem hangzik triviális feladatnak, ugye? Ne aggódjunk, hiszen a PlayStation Blogon közzétett infók szerint az Arc System Works csapata egy nagyon intuitív harcrendszert hozott össze. A vezető harcdizájner szerint elég lesz akár csak egyetlen karaktert mesterien elsajátítanunk ahhoz, hogy hatékonyak legyünk, hiszen egészen egyszerű gombnyomásokkal hívhatjuk harcba a "kispadon ülő" társainkat, az alapvető harci inputok pedig kifejezetten egyszerűnek tűnnek. Valószínű, hogy a játék valódi mélységét nem is feltétlenül az összetett, precíz kombók, hanem a különböző karakterek közti összjáték stratégiája adja majd. Kíváncsian várjuk, hogy mindez hogyan áll majd össze élőben! A játék valamikor 2026-ban érkezik PC-re és PlayStation 5-re, szóval egy darabig még türelemmel kell lennünk.
Borítókép forrása: Sony, Arc System Works