• Nemrég új mod érkezett a Mass Effect Legendary Editionhöz
  • Ami a harmadik részt kavarja meg egy kicsit
  • Shepard ugyanis lényegében bármikor meghalhat
  • A mod a jövőben bővülni fog

Ha valamiért zavart, hogy a Mass Effect trilógia főhőse, Shepard még a legrázósabb szituációkat is karcolás nélkül megússza (már amikor, ugye), akkor van egy jó hírünk, a november elején megjelent Reduced Plot Armor nevezetű mod ugyanis pont ezen hivatott változtatni. A Mass Effect Legendary Editionhöz készült alkotás lényege, hogy a sorozat harmadik felvonásában a legendás parancsnok lényegében bármikor és bármitől meghalhat, nehézségtől függően (melyek közül a legdurvábbat választva még új befejezést is kapunk) akár átvezetők közben is. A játék pedig még finoman jelzi is, hogy épp mi miatt haraptunk fűbe, legyen az egy robbanás, vagy egy rázós landolás. A változatosságról (és az azzal járó frusztrációról) az alant látható összeállításban te magad is meggyőződhetsz:

Ha pedig ez nem lenne elég, az alkotó, ME3Tweaks nagyban dolgozik a Mass Effect Legendary Edition randomizer nevezetű szösszeneten is. Nevéből adódóan a modifikáció totális káosszá változtatja a teljes játékot, lényegében mindent véletlenszerűen generálva, legyen szó animációkról, páncélokról, vagy Shepard képességeiről – melyek ráadásul a Mass Effect 3 multiplayer módjának finomságaival is bővülnek.