A fizikáért részben a Havok, részben saját fejlesztések felelnek. Ez utóbbira azért van szükség, hogy a nagyszámú szimulálandó tárgy ne okozzon visszaesést a teljesítményben. A tárgyak rombolhatósága szintén több dologból áll össze. Egy részét a fizikai szimulációval valósítják meg, de vannak előre leanimált jelenetek is, hogy még látványosabbá tegyék a játékot, illetve megtalálhatóak még egyszerűbb, olcsóbb szimulációk is, a további élménynövelés érdekében.
Masstech - a World in Conflict lelke
A napokban megjelentetett egy sajtóközleményt a Vivendi Games, a játék kiadója, melyben bővebb tájékoztatást adott a technológiai háttérről.
A fizikáért részben a Havok, részben saját fejlesztések felelnek. Ez utóbbira azért van szükség, hogy a nagyszámú szimulálandó tárgy ne okozzon visszaesést a teljesítményben. A tárgyak rombolhatósága szintén több dologból áll össze. Egy részét a fizikai szimulációval valósítják meg, de vannak előre leanimált jelenetek is, hogy még látványosabbá tegyék a játékot, illetve megtalálhatóak még egyszerűbb, olcsóbb szimulációk is, a további élménynövelés érdekében.