Ahogy az várható volt, a legutóbbi State of Play során számos új információval lettünk gazdagabbak az immár szeptember 12-én érkező Borderlands 4-gyel kapcsolatban, hiszen behatóbban is megismerhettük az új Vault Huntereket, vethettünk egy pillantást a minden eddiginél nagyobb szabadságot kínáló térképre, ahogy a vadiúj mozgásokkal megfűszerezett játékmenetből is kaptunk némi ízelítőt. Időközben kiderült, hogy a Borderlands 3 egyik legnagyobb hibáját is kijavítja az FPS, a Gearbox atyaúristene, Randy Pitchford pedig a Pax East keretében sem fukarkodott a jó hírekkel (köszönjük, PCGamesN!), melyek azok szívét dobogtathatják meg leginkább, akik szeretnek a barátaik, ismerőseik oldalán puffogtatni.

Pitchford kiemelte, hogy elképesztően könnyű lesz a menüben történő navigálás, az új lobbynak köszönhetően pedig bármikor csatlakozhatunk egy partyhoz anélkül, hogy a tagoknak egy bizonyos ponton kellene gyülekezniük. Talán ennél is fontosabb, hogy végre a csapattagokra is elvégezhetjük a gyorsutazás műveletét, így ha valaki esetleg lemarad a többiektől, mert szeretne jobban szétnézni egy-egy területen, az néhány gombnyomás után a „család” szerető ölelésében találhatja magát.

Az előző felvonáshoz hasonlóan most is kapunk szintskálázást, így akkor sem leszünk bajban, ha egy nálunk magasabb szinten lévő haver oldalán ugrunk bele a lövöldözésbe, a személyre szabott lootnak köszönhetően pedig senkinek sem kell amiatt aggódnia, hogy egy gyorsabb csapattárs esetleg elorozza a jól megérdemelt zsákmányt. Ezekkel a quality-of-life módosításokkal minden adott ahhoz, hogy – az ígéretekhez híven – ez legyen a valaha készült legjobb Borderlands-epizód, ám ehhez ugyebár az sem árthat, ha van egy épkézláb sztori, valamint humor terén sem esnek át a készítők a ló túloldalára. Szeptember 12-én kiderül, hogy min ügyködött a csapat, addig pedig még biztosan kapunk néhány új látnivalót és információt.

A borítóképek forrása:Borderlands/2K Games