Milyen lesz a Mirror's Edge 2?
Az EA-nél egyelőre még nem döntötték el, hogy tradicionális FPS-elemeket, vagy inkább a logikai fejtörőket erőltetik-e az új részben.
Riccitiello az eredeti vizuális világ és a játékmenet szempontjából összességében elégedett volt az első résszel, azonban szerinte túl sokszor fordult elő, hogy az állandó free running közben "megtorpant" a játék, és szerinte ettől nem volt eléggé szórakoztató.
"Olyan volt, mintha nem tudtuk volna eldönteni, hogy Portal-hőst, vagy egy futárt akarunk bemutatni. A vevő pedig nem volt kész arra, hogy állandóan váltogassuk a játékstílusokat. Az biztos, hogy innovatív volt a játék, de rá kell jönnünk, hogy ezen felül milyen irányba megyünk, ha ötmillió példányt akarunk eladni egymillió helyett."
Riccitiello állítólag sokat vitatkozott a fejlesztőkkel, mert azt szerette volna elérni: döntsék el, hogy hagyományos FPS-játékot készítsenek a folytatásból, vagy inkább a Portal-szerű feladványokat és játékmenetet részesítik előnyben.
Az Electronic Arts mindenesetre egy relatíve kis csapattal dolgozik a folytatáson és csak "idő kérdése", hogy mikor készülnek el vele. Emellett iPhone-ra is megjelenik majd egy különálló rész januárban.