• Egy volt Naughty Dog-fejlesztő reagált a Microsoft stúdiófelvásárlásaira
  • Szerinte egyik sincs azon a szinten, mint a Sony belsős csapatai

A Microsoft az elmúlt két évben nagyon aktív volt az "átigazolási piacon", hiszen olyan stúdiókat szereztek meg maguknak, mint az Obsidian vagy a Ninja Theory (utóbbinak már a következő generációs játékát is bemutatták). És bár egy időre most biztosan leállnak ezzel a tevékenységgel, azt aligha lehet vitatni, hogy erősen megerősödött az Xbox-üzletág first-party fejlesztők tekintetében.

nem-emlithetoek-egy-lapon-a-microsoft-es-a-sony-studioi-a-volt-naughty-dog-fejleszto-szerint.jpg

Egyes vélemények szerint most már a Microsoft is képes lehet versenyezni az olyan Sony-exkluzívokkal, mint a God of War, a Horizon Zero Dawn vagy a Marvel's Spider-Man. A korábban a Naughty Dognál is tevékenykedő, pályafutása során pedig többek között a The Last of Us, Uncharted, Assassin's Creed és Mass Effect szériákon is dolgozó animátor, Jonathan Cooper szerint azonban nem ilyen egyszerű a helyzet.

"Egyik felvásárolt stúdió sincs azon a szinten, mint a Sony belsős csapatai, és csak támogatással, valamint hosszú távú alkalmazással és pénzügyi háttérrel fognak tudni eljutni odáig" - írja a Twitteren.

Cooper tehát úgy véli, hogy a bővülés ellenére még komoly évek kellenek, mire a Microsoft képes lesz elérni a Sony Worldwide Studios által képviselt színvonalat, az irányt azonban mindenképpen jónak tartja.