A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegű hír a játékkal kapcsolatban. Először a Mass Effectből importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetők, de valós pénz befizetésével is erősíthetjük őket.

Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhető lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerős játék-PC-ink az égvilágon semmilyen előnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.

Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetően a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erősebb, mint bármelyik most kapható konzol.