• Nem hagyományos open-world játék lesz a Halo Infinite
  • Sorban nyitjuk majd meg a helyszíneket, melyekre visszatérhetünk később

A júliusi Xbox Games Showcase bemutató óta folyamatosan szóbeszéd tárgya a Halo Infinite, melynek kapcsán jót is, rosszat is lehetett hallani bőven. A Destructoid stábja pedig most annak ment utána, hogy mennyire lesz vajon open-world a játék, korábban ugyanis rengeteg szó esett arról, hogy hatalmas világra számíthatunk, de arról már kevésbé, hogy pontosan miként fog ez felépülni.

nem-lesz-teljesen-open-world-a-halo-infinite.jpg

A kérdést Paul Crocker kreatív direktor igyekezett tisztázni, aki elmondta, hogy a sztorin keresztül sorban fogjuk megnyitni az egyes helyszíneket, és ha szeretnénk, akkor vissza is térhetünk később. Vagyis a Halo Infinite világa valóban hatalmas lesz, sok nyitott térrel, de nem hagyományos open-world felépítésre kell készülni.

Jerry Hook vezető dizájner hozzátette, hogy a felfedezés elsődleges célja az lesz, hogy új felszereléseket találjuk, melyek nem feltétlenül arról szólnak, hogy még erősebbek legyünk, sokkal inkább arról, hogy új lehetőségekkel bővüljön a repertoárunk. A Crocker által emlegetett backtracking is itt jön képbe vélhetően, hiszen az új képességek birtokában könnyen lehet, hogy új titkokra lelhetünk majd a korábbi helyszíneken.