• Nem lesz túl hosszú a Call of Duty: Black Ops 6 kampánya
  • Erről a Treyarch produkciós igazgatója beszélt egy interjúban
  • Yale Miller szerint a játékosok inkább a változatosságot részesítik előnyben
  • Október 25-én fut be az Activision lövöldéje

Az Xbox Games Showcase után tartott Direct eseménynek köszönhetően végre pontosabb képet kaptunk arról, hogy mit is várhatnak a rajongók az október 25-én érkező Call of Duty: Black Ops 6-tól, melynek többjátékos módját szokás szerint a Treyarch fejleszti, a kampányért pedig – a Cold Warhoz hasonlóan – a sokszor bizonyított Raven Software felel. Noha a rajongók túlnyomó többsége a hosszú távú szórakozást kínáló multiplayer miatt dobja a kosárba az épp aktuális epizódot, az esetek többségében (sajnos akadnak kivételek, például a tavalyi Modern Warfare 3) azért az egyjátékos mód is remekül sikerül, a Black Ops vonal pedig már csak a korszakból és a témából eredően is nagy megbecsülésnek örvend a játékosok körében. Nekem ugyan elég sok epizód kimaradt, de azok közül, amikkel játszottam, az első Black Ops sztorija tetszett a legjobban, éppen ezért szívből remélem, hogy még az új fejezet érkezése előtt bekerülnek Game Pass-be az előző részek, hogy pótolni tudjam őket. Na de mi a helyzet a soron következő kampánnyal?

Nos, a Treyarch stúdióigazgatója szerint ezúttal sem nagyon kell felhalmozni a hideg élelmet a sztori kipörgetéséhez, Yale Miller ugyanis azt mondta a Stephen Totilónak adott interjúban, hogy a Black Ops 6 egyjátékos módja egy „klasszikus Call of Duty-kampány” lesz, és bár pontos számot nem közölt, a franchise-ból kiindulva ez olyan 6-7 órát jelenthet – vagy épp ennél is kevesebbet, ha valaki esetleg könnyebb nehézségi fokozatot választ. Kiemelte viszont, hogy a visszajelzések alapján a rajongók rendkívül szeretik a változatosságot, éppen ezért nem csupán a helyszínek terén lesz széles a kínálat, de (szokás szerint) a játékmenet sem csak abból fog állni, hogy végiglövöldözzük az adott pályát. Számíthatunk tehát némi lopakodásra, beszivárgásra és rablásra is, sok esetben ráadásul mi magunk dönthetünk arról, hogyan közelítjük meg az adott célpontot, ami eddig azért nem annyira volt jellemző erre a szériára. Az elhangzottak alapján rövid, de velős kampányra számíthatunk a Black Ops 6-tól, a Raven korábbi munkáit elnézve pedig nem nagyon kell aggódnunk a minőséget illetően – persze azért csak várjuk ki a végét, hiszen ezzel a szériával kapcsolatban mindig rengeteg az ígéret.