A dán Sirius Games első PC-s játéka, a Gangland ügyes cím volt, ám számos „mechanikus hiba” (főleg a mentés hiánya) eléggé ledegradálta. A Paradise City címet viselő folytatását még valamikor 2005 végén, a Game Convention keretében jelentették be, aztán tavaly novemberben bukkant fel ismét, most pedig már kiadója is van, így nincs akadálya a tervezett márciusi megjelenésnek (bár a legfrissebb sajtóanyagban egyelőre amerikai terjesztésről van szó és késő nyárról - így tervezgessünk...).

A játék sztorija meglehetősen csavaros. 2009-ben járunk, amikor egy hatalmas bűnszövetkezet, az Aeternitas (latin szó, magyarul halhatatlanság) beszivárog a világ 8 legbefolyásosabb államának kormányzatába és gazdaságába, hogy megszerezze a hatalmat a világ felett. A különféle titkosszolgálatok megpróbálnak bejutni a szervezetbe, eredménytelenül. A legfrissebb információk szerint a főnök a keleti parton található korrupt Paradise Cityben dekkol, így az NSA oda küldi legjobb emberét, Mia Xiang kisasszonyt.

Az RPG/RTS/szimuláció koktélban három karaktert kell terelgetnünk. A kínai származású speciális ügynököt, az utcai harcos Jack Slatert, és az üzletember Boris Chekovot. A cél egy: a város megszerzése saját céljainkra. A játékban az RPG-t elsősorban a rivális bandákkal való összecsapás útján gyűjthető XP, a karakterfejlesztés és a képességalapú harc (ötven egyedi skill), a stratégiát a különféle kerületekből beszerezhető erőforrások, a harc, a terjeszkedés (főleg küldetésekkel, zsoldosok felbérlésével) jelentik. A szólista kampánysor mellett változatos többjátékos módokat is ígérnek Hamlet királyfi honfitársai, erről még nem sokat tudni, csak annyit, hogy LAN, internet és dedikált szerverek vannak a listán. A saját fejlesztésű motor által prezentált grafika a mai elvárásoknak felel meg (HDR, dinamikus fények, időjárásrendszer esővel, hóval, és a többi), és jó hír, hogy ezúttal lesz normális, bármikor használható archiváló/betöltő szisztéma is.

További hírekig nézegessétek a galériában található szép darab, pofás képeket!