A Watch Dogsról már a bejelentésekor is nagyon látszott, hogy fél lábbal a következő generációban van, így nem is nagyon lepődtünk meg, mikor kiderült: a játék igazán személyi számítógépeken és az új asztali konzolokon fog csillogni -- a különböző változatok között azonban technikai szempontból nem lesznek óriási különbségek.

A fejlesztést vezető Dominic Guay a PlayStation Blog stábjának elmondta, hogy alapjában véve minden platformon ugyanazt a játékot fogják kapni a vásárlók; a küldetések, a helyszínek és a játékmenet-elemek mind a helyükön lesznek, csak a méretek lesznek mások. A fejlesztők elmondása szerint a Watch Dogs mögött egy remekül skálázható grafikusmotor áll, amit a következő generációs konzolokon és természetesen PC-n szabadjára engedhetnek, míg a most kapható gépeken bizonyos, elsősorban a látványt érintő területeken vissza kellett fogni, le kellett butítani.

A november 22-én, több gyűjtői változatban esedékes Watch Dogs fejlesztése felsőkategóriás személyi számítógépeken és az új konzolokon történik, s csak akkor térnek át a fejlesztők az Xbox 360-ra, a PlayStation 3-ra és a Wii U-ra, mikor az ötleteket már kidolgozták. A munkálatok tehát lefele haladtak: előbb az erősebb hardveren megvalósították azt, amit igazán szerettek volna, majd a gyengébb gépekre áldozatok mellett elhozták, amit az erőforrások engedtek. Mindezek ellenére azonban nem kell aggódni, nem egy ocsmány játékot fogunk kapni a régi konzolunkra, illetve az öregecske PC-nkre, s a játékmenet sem lesz rosszabb, de aki csak a grafikát nézi, annak bizony érdemes lesz frissítenie a gépét, vagy beszereznie az egyik új konzolt.

Watch Dogs -- Megjelenés: 2013. november 22. -- Gépigény: még nem ismert