Platformfüggetlen univerzális háborúKétségtelenül érdekes RTS-nek ígérkezik a Petroglyph új játéka, az Universe at War: Earth Assault, melyben a Földet megszálló idegenekkel kell felvennünk a harcot, ráadásul a szólista kampánysort újszerű többjátékos üzemmód teljesíti ki. Nos, mint kiderült, ez utóbbi játékelem még nagyobb hangsúlyt kap, ugyanis a SEGA bejelentette: a fejlesztőkkel karöltve nekiáll a platformegyesítésnek, azaz implementálja a cuccba a Microsoft GfW-programjának Live Anywhere szolgáltatását, így az PC-s és X360 tulajok együtt harcolhatnak, vagy épp egymást oszthatják a Conquer The World perzisztens, globális pofozkodásában. A petroglyphes srácok elmondták, teljesen nulláról építették fel az újgenerációs konzol irányítási sémáját, hogy minél egyszerűbb legyen a kezelése a gamepad-nyűvők számára is, és most, hogy a külsős cégek közül elsőként lépnek be a keresztplatform még eléggé ismeretlen világába, a fejlesztőknek kiegyensúlyozott játékkörnyezetről és több, izgalmas játékmódról is gondoskodniuk kell, hogy mindkét tábor azonos élményekkel gazdagodhasson. Természetesen az olyan, fejlődésért, sok-sok játékért járó bónuszok, mint a teljesítménydíjazás (achievement), a küzdelmek során elnyert különféle jutalmak, kitüntetések mind a PC-, mind az X360 játékosok számára elérhetők lesznek. Ám az összefeszülésre picit várni kell, ugyanis a tervek szerint a PC-s verzió idén télen, míg a Microsoft konzoljára való jövő év elején jelenik meg – hacsak a redmondiak ki nem bulizzák, hogy a SEGA elcsúsztassa a mi változatunkat is pár hónappal, hogy egyszerre debütálhasson a két pakk. Reméljük a legjobbakat...