• Pre-alfa traileren a Prodeus
  • Egy teljes pályát láthatunk mozgásban

A Prodeus egy kétemberes projekt, Mike voelle és Jason Mojica keze munkáját dicséri, az első rövidke teaser után most már egy hosszabb videón győződhetünk meg róla, hogy az urak bizony értenek ahhoz, hogy hogyan kell egy retró-FPS-nek kinéznie. Ami nem is csoda, hiszen tényleg nem ma kezdték az ipart, a Wolfenstein, a Call of Duty: Black Ops és Bioshock: Infinite munkálataiba is besegítettek annak idején.

prodeus-akcio.jpg

Most pedig egy önálló projektbe kezdtek, mely nem a műfajt igyekszik megreformálni, helyette inkább visszanyúl annak gyökereihez. A Prodeus nem csak esztétikailag, hanem játékmenetben is az alapokig nyúl vissza, és hozzáad még egy kis vért. Na jó, nagyon sok vért. De ha nem tetszik a pixelhalom, akkor visszaválthatsz "3D módra", ahol a modellek visszanyerik eredeti formájukat.

Hogy a Prodeus mennyire nyeri el tetszéseteket, azt rátok bízzuk, mindenesetre az alábbi, 12 perces, egy egész pályát bemutató videó alapján nem tűnik olyan rossznak, sőt. Ha pedig nagyon megtetszett amit láttál, akkor jelenleg még tart a Kickstarter-gyűjtés, megdobhatod a srácokat néhány dolcsival a játék őszre tervezett Early Access megjelenése előtt.