A játékról eddig csak annyit tudtunk, hogy lesznek benne sosem látott pályák, és hogy a mostani konzolokra 720p-be húzott felbontással jelenik meg. Tim Willits viszont leült a VG247 újságíróival, és megosztott pár érdekes információt. Ezek közül a legfontosabb, hogy a pályadizájnon változtatott a csapat, így a sokadszorra is ugyanolyan stílusban előugró impek és pinky démonok helyett új, sokkoló meglepetések várnak ránk.
Technikai téren sem csak a felbontás változik. Tim szerint az id programozói sok kódrészletet emeltek át a Rage-ből, így például a fény-árnyékkezelés, a filterezés és a részecskeeffekt-rendszer is az id Tech 5-ból származik. A textúrákat is átdolgozták, világosítottak a pályákon, és a zseblámpa sem csak a fegyverek helyett lesz használható. Egyszóval az egész Doom 3-at átalakították.
Mi már várjuk a BFG Editiont, igaz, sokkal jobban örülnénk egy részletes Doom 4 bemutatónak...