• Hamarosan máshogy fogja kezelni a csapaton belüli gyilkosságokat a Rainbow Six Siege
  • Az elkövető kidobása helyett ők szenvedik majd el a saját maguk okozta sebzést
  • Kivéve, ha áldozatuk megbocsát nekik

Mint a legtöbb online játéknál, úgy a Rainbow Six Siege esetében is problémát jelent egyes játékosok toxikus viselkedése. Az Ubisoft játékánál például visszatérő problémát jelent, hogy egyes játékosok az ellenfél helyett a saját csapattársaikat ölik meg. Az eddigi rendszer két ilyen gyilkosság után automatikusan kitette a meccsből az elkövetőt, most azonban a fejlesztők egy új megoldással kísérleteznek a teszt szervereken.

Ennek az új rendszernek a lényege annyi, hogy az első csapaton belüli gyilkosság után az elkövető szenvedi el az összes csapattársainak okozott sebzést, erről az állapotáról pedig a meccs minden résztvevője értesül a kill feeden keresztül. A csapaton belüli gyilkosság áldozata pedig végignézheti a haláláról készített felvételt, és dönthet, hogy a lelövése szándékos volt-e vagy sem. Az első esetben a vétkes játékos a meccs végéig saját maga szenvedi el a csapattársainak okozott sérüléseket, ha viszont az áldozat úgy dönt, hogy nem volt szándékos a lövés, megbocsáthat a gyilkosnak, akire ezek után nem érvényesül a büntetés.