• Kifejezetten sikeres a PC-s port
  • Amihez sorra készülnek a modok
  • Például amely a ray tracinget is elhozza bele

A God of War PC-s portja mindent összevetve meglehetősen pofásan néz ki. Kratos és Atreus díjnyertes kalandjának ez a változata például valódi 4K-s látványvilággal rendelkezik, a feloldott képkockasebesség mellett pedig támogatja az NVIDIA és a Reflex, valamint a Deep Learning Super Sampling (DLSS) technológiákat is. Tényleg lenyűgöző, hogy a God of War PC-n 21:9-es képarányú ultraszéles képernyőmóddal is rendelkezik, egy említésre méltó hiányosság azonban a sugárkövetéses (ray tracing) megvilágítás és a tükröződések, amit a ray tracing modok most orvosolni szándékoznak. A natív sugárkövetés-támogatás nélkül a világítási technika iránt érdeklődő PC-s játékosoknak a Pascal Gilcher által készített shaderekre kell hagyatkozniuk. Amint azt a Wccftech kiszúrta, a Digital Dreams a ray tracing shader és más modok segítségével egy Beyond All Limits presetet készített, amely egy újabb vizuális boostot ad a legújabb God of War-élményhez. Érdemes megjegyezni, hogy a Digital Dreams presetje a Patreonon egy fizetős opció feloldásával érhető csak el. A bámulatos látványról videót is megnézhettek alább: