• Rengeteg újdonságot hoz a Cyberpunk 2077 2.1-es frissítése
  • Többek között metróállomásokat, hordozható rádiót és új járműveket
  • Az Ultimate Editionnel érkezik az update

A 2.0-ás, számos elemet megváltoztató frissítés után könnyedén azt gondolhattuk volna, hogy a CD Projekt RED már nem fog több tapaszt kiadni a mostanra rendkívül jó élményt kínáló Cyberpunk 2077-hez, de a jelek szerint kissé alábecsültük a lengyeleket. Időközben ugyanis már befutott a program 2.02-es javítása, a december 5-én érkező, az elképesztően sikeres Phantom Libertyt is magában foglaló Ultimate Editionnel pedig az Update 2.1 is elérhetővé válik, a tegnapi live stream keretében pedig fel is fedte a csapat, hogy mire számíthatunk a masszívnak ígérkező tapasztól.

A legfontosabb extrának mindenképp a használható metrórendszer nevezhető, hiszen ezt a közlekedési módot már a játék megjelenése előtt is mutogatta a stúdió, ám valamiért máig nem sikerült megvalósítani. Néhány napon belül viszont már boldogan zötykölődhetünk valamelyik szerelvényen, hiszen összesen 19 metróállomás közül választhatunk (akár gyorsutazási pontként, akár hagyományosan), és öt vonal üzemel Night Cityben, amely csak arra vár, hogy rátegyük a lábunk. Ehhez azonban muszáj teljesítenünk a Konpeki Plaza szekvenciát, szóval rögtön a történet elején még nem loholhatunk a záródó ajtók felé. Szintén sokan fognak örülni a hordozható rádiónak, hiszen a szerkentyű segítségével bármikor szabadon hallgathatjuk a program kiváló zenei felhozatalát. Pontosabban majdnem bármikor, hiszen kivételt képeznek a dialógusok, valamint azok a részek, amikor szkriptelt dallamok vannak – ezekben az esetekben viszont hallani is fogjuk, ahogy kikapcsol a rádió, tehát nem törik meg az immerzió. Emellett néhány főellenfélen is változtatnak a szakik, így az Adam Smasher elleni összecsapás már vélhetően nem fogja többé mémek alapját képezni – jelenleg ugyanis van néhány olyan módszer, amivel könnyedén pontot tehetünk a nehéznek és intenzívnek szánt ütközet végére. 

A versenyek kedvelőinek is készül valamivel a CDPR, mivel immár a Claire Russell küldetéseken túlmenően is a rajtvonalhoz állhatunk majd a négykerekűekkel – persze előbb teljesítenünk kell ezt a három missziót. És ha már járművek: mint kiderült, új járgányok is érkeznek a felhozatalba, többek között öt motorkerékpár, valamint Johnny Silverhand eredeti Porsche 911-e – utóbbit ráadásul egy korábban nem látott küldetés keretében fogjuk tudni megkaparintani. A kocsikat aztán rögtönzött autós üldözések közben is letesztelhetjük, ahogy a motorok kapcsán is eszközölnek néhány változtatást a fejlesztők – ezen a téren a menet közben dobálható késeket és fejszéket emelte ki a küldetésekért felelős Pawel Sasko, valamint a Cyberpunk 2077 producere, Monika Janowska. További jó hír, hogy a városban található autópálya korábban lezárt része végre teljes gőzzel fog üzemelni, a hozzáférhetőséget segítő beállítások (melyek között újdonság is akad, kikapcsolhatjuk például a hackelős minijáték időzítőjét) pedig egy teljesen új menüpontba kerülnek át, hogy kevésbé legyen kusza a rendszer. Már az imént felsorolt dolgok is instant kalapemelésre késztetnek minket a CD Projekt RED előtt, de a készítők elmondása szerint még ezeken túlmenően is számíthatunk extrákra (például a romantikázással kapcsolatban), szóval tényleg tapsot érdemel az a törődés, amit a cég mutat a "kissé" döcögősen induló RPG iránt.