• Előkerült néhány látványterv a Revolver nevű projektről
  • A BioWare 2005 és 2008 között dolgozott a játékon

Mindig izgalmas, amikor fejlesztők korábbi munkáikról árulnak el részleteket, hiszen rengeteg olyan projekt van, ami anélkül végzi a kukába, hogy a nagyközönség egyáltalán tudna róla. Most éppen a BioWare háza tájáról érkezett némi kulisszatitok, az edmontoni stúdió művészeti vezetője, Matt Rhodes ugyanis az ArtStationön közzétett néhány látványtervet, melyek egy Revolver munkacímen futó játékhoz kapcsolódnak, amiről a BioWare: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development könyvben érintőlegesen már ejtettek szót.

revolver-ilyen-lett-volna-a-jade-empire-futurisztikus-szellemi-orokose-ami-vegul-soha-nem-keszult-el.jpg

Bár első pillantásra nem feltétlenül jön le, a Revolver valójában a Jade Empire szellemi örököse volt, csak éppen futurisztikus körítéssel, egy nagy nyitott világba helyezve, sok akcióval és parkour-jellegű közlekedéssel. A BioWare 2005 és 2008 között dolgozott rajta, végül azonban a Dragon Age: Origins és a Mass Effect 2 miatt félretették – azóta sem vették elő, úgyhogy most már alighanem örökre a polcon marad.

Ide kattintva több képgalériát is megnézhettek a projektről, bennük több tucat stílusos látványtervvel.