Bár korábban a Microsoft még azt adta hírül, hogy a Ryse: Son of Rome is azon játékok sorait erősíti, amelyek képesek lesznek az Xbox One-on az 1080p-s felbontásra, nem sokkal később kiderült, hogy ez nem teljesen fedi a valóságot.

Most Cevat Yeril beszélt kicsit a Twitteren a játék technikai hátteréről, és kitért az alacsonyabb felbontás kérdésére is. Elmondása szerint a játék „csupán” 900p-ben fut majd -- ahogy azt korábban a Microsofttól Aaron Greenberg is megerősítette --, azaz 1600x900 lesz a maximális felbontás. Erre a „lebutításra” a teljesítménynövelés miatt volt szükség, ettől függetlenül továbbra is full HD élményt garantál a játék, sőt, Yeril közzétett egy képet is, amely remekül reprezentálja, mennyit fejlődött a Ryse: Son of Rome látványilag az E3 óta.

Ryse: Son of Rome – nem lesz 1080p felbontás