• A THQ 2010-ben egy mozgásérzékelős Saints Row játékot akart
  • A Saints Row: The Cooler egy tisztán verekedős alkotás lett volna
  • Xbox 360-ra és PS3-ra készült
  • Hat hónap után leállították a fejlesztést

Volt egy idő, a Wii sikere tájékán, mikor többen komolyan úgy gondolták, hogy a mozgásérzékelés a játékipar jövője, nem csak egy múló divat -- sokan próbálkoztak profitálni ebből a piacból, köztük a rossz döntéseiről híres THQ is, amely a Saints Row nevet dobta be.

A hivatalosan be nem jelentett alkotás a Saints Row: The Cooler nevet kapta, s egy PS3-ra és Xbox 360-ra fejlesztett verekedős játéknak készült, amivel, előbbi platformon a Move periféria, míg utóbbin a Kinect segítségével osztogathattuk volna a virtuális pofonokat. A főszereplő egy kidobófiú volt -- innen a cím, ugyanis ő hűtötte le a kedélyeket a szórakozóhelyeken, illetve ez a beceneve is derék hősünknek.

A fejlesztéssel a THQ a Heavy Iron Studiost bízta meg, de fél év után leállították a projektet, minőségi okokra hivatkozva. Ez 2010 szeptemberében történt, abban az évben, mikor a kiadó egy nagy pofonba szalad bele a uDraw periféria kudarcával -- nem csoda, hogy Saints Row: The Coolert inkább nem kockáztatták meg.

A fejlesztőcsapat később előrukkolt a szintén mozgásérzékelős UFC Personal Trainer: The Ultimate Fitness System játékkal, amiben felhasználták a Saints Row: The Cooler egyes elemeit, a Saints Row név pedig azóta a Deep Silver tulajdonában van.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!