• Új előzetest kaptunk
  • Fókuszban a testreszabás és a harc
  • November elején jön a játék

A Ubisoft Shanghai hosszú és viharos fejlesztési időszaka után a Skull and Bones című, hamarosan megjelenő nyílt világú kalózjáték fokozatosan evez a november eleji megjelenés felé. Az év eleji hivatalos bemutató óta a Ubisoft folyamatosan új információkat árult el a játékról, és ez a tendencia folytatódott az esti Ubisoft Forward bemutatóján is.

Elisabeth Pellen kreatív igazgató felfedte, hogy a játékosok hogyan szabhatják testre igazán a hajójukat. Az első leleplezés a különböző fegyverekről történt, amelyeket mindenhol lehet alkalmazni, a tat, az orr, a középső rész és mindkét oldal felől. Minden fegyvertípus, mint például a torpedóvető, a klasszikus ágyúk, bomba-szórók és még sok más, különböző statisztikákkal rendelkezik, amelyek hatással vannak a hajóra, például a tűzerő, a maximális hatótávolság és az újratöltési sebesség révén, valamint közrejátszanak abban is, hogy mennyire lesz hatékony a többi hajóval szemben az Indiai-óceánon. A Skull and Bones november 8-án jelenik meg PC-re, PS5-re, Stadia-ra és Xbox Series X-re.