• Majdnem Assassin’s Creed spin-off lett a Skull and Bones
  • A Ubisoft Singapore viszont saját játékot akart
  • A Ubisoft 10-15 évre tervez a programmal

A Ubisoft az E3 2017-en jelentette be a Skull and Bonest, amiben a hét tenger ádáz kalózait alakíthatjuk, és hatalmas, online tengeri ütközetekben vehetünk részt – de azért kampány is lesz. A koncepció jó, de az Assassin’s Creed 3 és az Assassin’s Creed 4: Black Flag után annyira nem egyedi a francia csapattól. Sokan meg is jegyezték, hogy akár az asszaszinos program egy mellékága is lehetne.

A Skull and Bonest, és a fent említett két hajós Assassin’s Creed tengeri ütközeteit fejlesztő Ubisoft Singapore direktora, Olivier de Rotalier és a Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot a GameSpotnak adott interjúban magyarázta el, miért is lett végül ez a játék új IP. Nos, valójában Assassin’s Creednek indult, a szingapúri részleg egy ilyen program prototípusán dolgozott, de inkább új, saját címet szerettek volna alkotni.

Ezzel a maguk által választott irányba vihették el a Skull and Bonest, nem kellett egy már meglévő sorozathoz igazodniuk, élvezhették a kreatív szabadságot és új ötleteket fedezhettek fel.

Gillemot elmondása szerint a Ubisoft ezzel a játékkal is hosszú távra tervez, egész pontosan egy olyan IP-t szeretnének, amit 10-15 évig támogathatnak. (Hol hallottam már ezt?) De Rotalier is erősen hisz a játékban, szerinte annak magja, azaz az RPG és online rész sokáig ki fognak tartani, és elég nagy is lesz a játék ahhoz, hogy a játékosok sokáig kitartsanak mellette.