• Az EA nem szeretné újra elkövetni a Star Wars Battlefront 2 hibáit
  • Erre odafigyelnek majd az Anthemben és a készülő Battlefield játékokban egyaránt
  • Patrick Söderlund szerint nem hibázhatnak még egyet

A tavalyi év egyik legnagyobb botránya valószínűleg a Star Wars Battlefront 2 loot boxai körül kirobbant eset volt, mely még egyes amerikai és európai politikusok figyelmét is felkeltette. A játékosok felháborodását látva az EA akkor visszakozott is, és frissítette a játék fejlődési rendszerét, amely így már azért sokkal barátságosabb lett, mint eredetileg volt.

A témáról pedig nemrég a kiadó új vezető designere, Patrick Söderlund, is nyilatkozott, aki elmondta, hogy sokat tanultak a Star Wars Battlefront 2 esetéből, és ezeket a tapasztalatokat szeretnék kamatoztatni mind az Anthem, mind a Battlefield sorozat esetében. Szerinte a fejlődési rendszerrel azt akarták elérni, hogy többen és hosszabb ideig játsszanak a játékkal, ugyanakkor hibáztak, és ezt nem engedhetik meg maguknak még egyszer. Ami viszont a játék jövőjét illeti, Söderlund bizakodó. Véleménye szerint a Star Wars Battlefront 2 átalakítása sikeres volt, és ez meglátszik a visszatérő játékosokon és a hosszabb játékidőn egyaránt.