Thanaclara vezetésével készül az 1998-ban kiadott Star Wars: Rogue Squadron átültetése Unreal Engine 4 alá. Immár több mint egy éve dolgoznak a programon, és most már eljutottak egy olyan szintre, hogy bele is pillanthatunk egy majdnem teljesen kész küldetésbe. Az alanti videó a The Jade Moon nevű pályát mutatja meg mozgásban, amiben a Zsivány-osztagnak egy földi ostromot kell segítenie.

Mint látható, a készítők próbálták megtartani a Rogue Squadron eredeti stílusát, így nem változtattak túl sokat se a grafikán, se a hangzáson – utóbbi egy az egyben az eredeti játékból van –, ugyanakkor sokkal szebbek az effektek, magasabb a felbontás és részletesebbek a modellek.

A projektet egyelőre se a Disney, se az EA nem torpedózta meg, de sajnos ez még semmit sem jelent, túlzás nélkül állíthatjuk, hogy ez bármikor megtörténhet.