• RTX is lehet a Starfieldben
  • Az egyik programozó, Germain Mazac profilja alapján
  • Állítólag az előrendelés is megkezdődhet hamarosan

Óriási várakozás övezi a Starfield megjelenését, annak ellenére is, hogy a bemutatkozó játékmenet-videó kissé megosztotta a közösséget, jobbára az ígéretek, valamint a nem minden esetben lenyűgöző megvalósítás miatt. A Bethesda jövőre érkező új zászlós(űr)hajója azonban úgy tűnik, hogy az ezer éve használt Creation Engine ellenére is rendelkezni fog a kor legfejlettebb technológiáival, a játékon dolgozó egyik programozó, Germain Mazac profilja alapján ugyanis lesz RTX a játékban, egyéb hangzatos technológiák mellett. Az alkotás ezek alapján nem csak tartalom tekintetében igyekszik a legjobbak közé kerülni, hanem látvány terén is, elvileg pedig hamarosan az előrendelés is megkezdődik, akkor talán részletesebben is megcsodálhatjuk, hogy muzsikál a sugárkövetés a gyakorlatban.

sfrtx.jpg