Stephen Kick a GDC-n vett részt, akit a PC Gamer újságírója csípett fülön, így a Nightdive vezetője mondott pár szót a System Shock fejlesztéséről. A szakember azt állítja, hogy a kényszerpihenő után ismét elindult a fejlesztés: "A támogatói visszajelzések alapján megértettük, hogy nem abba az irányba halad a projekt, amit eredetileg megígértünk a Kickstarter kampány kezdetén. Ez okozta azt a váltást, hogy visszatértünk ahhoz az állapothoz, amit megmutattunk a Unity demóval."

Véleménye szerint, ahogy nőtt a projekt, úgy próbálta meg egyre több ember ráerőlteni a saját látomását a játékra, ezzel azonban eltávolodtak a System Shock lényegétől. "Most újra az a célunk, hogy azt a játékot adjuk át a rajongóknak, amire begyűjtöttük a pénzt, annyi lehetőséggel, amennyit csak bele tudunk tenni a programba, olyan gyorsan, ahogy csak tehetjük. Most 2020-as megjelenési dátummal számolunk.

Reméljük, hogy igazat mond, és valóban megjelenik a játék két év múlva. A plusz fejlesztési idő Larry Kuperman szerint nem fogja pénzügyi limboba taszítani a stúdiót, ugyanis néhány partnerrel megújították a szerződéseiket, így megvan a fedezet a System Shock remake fejlesztésének befejezésére.

xramc9t8cu4zbtwcssujqc-650-80.jpg