Szerdán kezdődik a sárkány kora Nem arról beszélek, hogy a Baldur's Gate első részéhez hasonló, sok felesleges klikkeléssel tarkított felhasználói felületre és ahhoz hasonló grafikára van szükség (pedig ne legyen a nickem NightBagoly, ha néha nem úgy gondolom, hogy bizony szükség lenne a kézzel festett, művészi munkákra is...), hanem arról a szembeötlő - nincs jobb szó - butulásról, ami egy BG széria, és egy KOTOR közé húzott vonalon érezhető lenne. A BioWare vad vágtában nekiindult, hogy a félig-meddig underground vonalról kitombolja magát a mainstream-érában (sok vásárló, kicsi igények), ami be is jött, éppen csak mi, PC-s játékosok húzhatjuk fel néha az orrunkat a Jade Empire faék bonyolultságú játékmenetén, vagy a Rainobw Sixet utánozni próbáló Mass Effect harcrendszerén. A stúdió tulajdonképpen már előre mentegetőzött az imént említett két konzolos klasszikus miatt, ugyanis jó pár éve már annak, hogy bejelentették a Baldur's Gate szellemi örökösét, a Dragon Age-et.

Szerdán kezdődik a sárkány kora Ennek azonban már lassan több, mint négy éve -- azóta a vállalat kidobta a Jade Empire-t és a Mass Effect-et, mi pedig csak vártuk és vártuk a kizárólag a PC-seknek készülő hardcore-szerepjátékot -- azonban hiába, eddig szinte semmilyen információ nem látott napvilágot. Ám ennek vége -- derült ki  a cég teaser-oldalából, amely most ugyan még sok mindent nem mutat, ám szerdán már örömmel várja a Baldur's Gate széria óta egy igazi, epikus fantasy-játékra vágyó potenciális játékosokat. A hír, bár nem tűnik jelentősnek, igen komoly -- sokszor bukkant fel a BioWare felvásárlása óta az a pletyka, hogy az EA igyekszik parkolópályára rakni a projektet, ám most kiderült, ez csak kacsa. Várjuk hát szeretettel a szerdát...