• A fejlődési rendszer megváltozik a The Evil Within 2-ben
  • Sebastian képességeit továbbra is a zöld géllel javíthatjuk
  • A fegyvereket viszont már alkatrészekkel tápolhatjuk

A The Evil Within nagyon jó kis horrorjáték volt, úgyhogy nagyon sokat várunk a folytatásától, ami egyelőre úgy tűnik, be fogja váltani a hozzá fűzött reményeket. Az eddigiek alapján a Bethesda megtartott mindent, ami jó volt az első részben, és legfeljebb csak továbbfejlesztette azokat a The Evil Within 2-re.

Így például a fejlődési rendszert, ami az előző etapban még úgy működött, hogy egy zöld gél segedelmével vagy hősünket, vagy a fegyvereit fejlesztettük. A második részben viszont ez a kettő külön lesz választva, a gél megmarad Sebastian továbbképzésére, míg a fegyvereket egy crafting rendszer segedelmével tápolhatjuk fel, vagyis különböző alkatrészeket kell összegyűjtenünk, hogy megerősítsük csúzlijainkat.

Sebastiant fejlődési fájának öt ága van: életerő, gyógyulás, atletikusság, lopakodás és harc. Az életerő értelemszerűen az életerő-csík hosszúságát tolja ki, és Sebastian jobban fogja bírni a sérüléseket. A lopakodás a sebességet növeli, és javítja a sunyi támadásainkat. A harci ág a fegyverek kezelésére, a gyógyulás a halálközeli élményekből történő felépülésre, az atlétika pedig a kitartásra lesz hatással.

Fegyverek terén a pisztolynál és a shotgunnál növelhetjük a tűzerőt, a tár méretét, az újratöltési sebességet és a lőtávot, míg a nyílpuskánál a távolságot, a célzási sebességet és a kilőhető nyilak típusát változtathatjuk meg az alkatrészekkel.

Persze nincs új a nap alatt, a Bethesda nem a spanyolviaszt találta fel, ugyanakkor az, hogy különválasztják a fegyverek upgrade-elését Sebastian fejlődésétől, több lehetőséget nyithat meg számunkra, például többet foglalkozhatunk kedvenc fegyverünkkel és jobban rágyúrhatunk a nekünk fekvő játékstílusra.