Jon Shiring hálózati mérnök és Abbie Heppe kommunikációs menedzser arról osztott meg néhány okosságot, miért fontos elkapkodni a csalókat, még ha a Titanfall esetében „nincs is belőlük annyi, mint ahogyan azt a játékosok gondolják”, és milyen megfontolásokat kell szem előtt tartani vadászat közben.

„Az olyan multiplayer játékokban, mint a Titanfall, hamar tönkreteszik a mérkőzéseket, és emlékük még sokáig ott marad a játékosok tudatában” -- magyarázza a duó. „Még egy kis létszámú csaló is képes hatalmas csapást mérni a közösségre. Tehát nagyon fontos, hogy gyorsan megtaláljuk, és kiebrudaljuk őket.” A Respawn erre a FairFight-rendszert használja, amiben már csak azért is bíznak, mert a Battlefield esetében is remekül megállta a helyét.

Persze azért nem lehet agyatlanul végezni ezt a munkát, kiszórni mindenki a Titanfallból, aki gyanúsan játszik. Minden csalásgyanús esetet alaposan szemügyre vesznek, ugyanis a furcsa jelenségek mögött lehet, hogy csak egy bug áll, amit a játékos kihasznál. Ilyen esetben nem büntetik a felhasználót, hanem igyekeznek minél hamarabb kijavítani a hibát. Csak akkor dobnak ki valakit, ha száz százalékosan biztosak benne, hogy csalt -- már csak azért is, mert a téves döntés rájuk vet rossz fényt.