A Total War: Three Kingdoms nagyon gyorsan hatalmas sikert aratott. Nem csak maga mögé utasított a sorozat két korábbi eladási csúcstartóját, a Rome 2-t és a Warhammert, de a Steamen az idei év eddigi legjobb rajtot vett programja is lett egyben. Ez pedig nagymértékben köszönhető Kínának.

Rob Bartholomew produkciós vezető a Games Industry-nak mesélte el, hogy a Total War sorozatnak már évek óta nagy rajongótábora van Kínában, és most sikerült igazán elérniük ezeket az embereket azzal, hogy a Three Kingdoms-hoz A három királyság regényes története című könyvet használták fel. E mű fontosságát talán úgy lehet a legegyszerűbben leírni, hogy olyan a kínaiaknak, mint nekünk az Egri csillagok.

A kínai játékosok már az előrendelésekkor megmutatták érdeklődésüket a Creative Assembly programja felém, hiszen igen nagy szeletet hasítottak ki az elővásárlásból. Bartholomew szerint Kína az elmúlt négy-öt évben igencsak jelentőssé vált a videojátékok piacán, mint fogyasztó, és a Total War: Three Kingdoms számára az elsődleges piacnak számít.