Mi történik, ha a Diablo sorozat méltán elhíresült punnyasztó játékmenetéből kiveszik az egyedi ízt, majd az egészet vadházasságba kényszerítik az Elder Scrolls széria nyitott világával, és egy tehetségtelen fejlesztőstúdióval? Two Worlds történik. Az alapvetően okos elgondolás (miszerint a diablós favágást keverik egy szabadon felfedezhető, nyitott területtel) végül látványos kudarcot vallott - már ami a kritikákat illeti, ugyanis az Xbox 360-as premiernek hála a stúdió korrekt összegeket tudott összekalapálni magának, annyira, hogy már készül is a folytatás, azonban csak késve. Jó eséllyel végre nem a PC-s változat vásárlóira bízzák a bétatesztet (teljes áron), ugyanis a The Temptation alcímet viselő folytatás (küldetéslemez?), amelyben végre bejárhatjuk Oswarohot és a Drak'ar sivatagot, idén őszre csúszott, a Microsoft konzoljára és operációs rendszerére egyaránt. A folytatásnak mindenesetre lehet majd adni egy esélyt, ugyanis mindent kicserélnek: jobb küldetések, feljavított szinkron és animációk, teljesen átdolgozott harcrendszer, és egy új motor vár a bátor felfedezőkre. Én mindenesetre javaslom mindenkinek, hogy egy demóig ne merjen nekimenni a témának nyílt sisakkal, nehogy úgy járjunk, mint a múltkor...