• A T-Mobil márkajelzés lekerült a New York Subliners játékosainak pulóveréről
  • A honlapok sem jegyzik már, mint szponzort
  • Mindez azután indult meg, hogy kitört a Blizzard-botrány

Úgy tűnik, hogy a Call of Duty League és az Overwatch League egyik legnagyobb szponzorja, a T-mobil felhagyott a támogatással, ugyanis a márkajelzése eltűnt a CDL és az OWL honlapjáról. A logó ugyanígy lekerült a New York Subliners játékosainak pulóveréről, ahogy az látható volt a múlt heti Stage V Major Tournament során.

call-of-duty-league-02.jpg

call-of-duty-league-01.jpg

A Dexterto fedezte fel a márkajelzés eltűnését, ahogy azt is, hogy mindez azután történt meg, hogy július 22-én kirobbant a Blizzard-botrány. Ekkor derült ki, hogy Kalifornia állam beperelte a stúdiót a női alkalmazottak folyamatos diszkriminálása és zaklatása miatt.

Bár még se a T-Mobil, se az Activision-Blizzard nem erősítette meg, hogy tényleg szakítottak, és ha igen, akkor a botrány miatt, de valószínűleg senkit sem lepne meg, ha tényleg ez lenne a helyzet.