• A playerWON új játékeli hirdetésmodelt mutatott be
  • A platform reklámok megtekintéséért játékbeli jutalmakat biztosítana
  • Az EA és a Hi-Rez Studios már jelezte is érdeklődését

Nemrég a Facebook robbantott ki botrányt Oculus Quest hirdetési terveivel, ami mögül végül még a tesztalany is kihátrált, most pedig újabb cég kísérli meg reklámokkal ellepni a játékosokat. A playerWON nevű cég "a maga nemében első játékbeli hirdetési platform" ígéretével beharangozott ötlete szerint a mobilokon látottakhoz hasonlóan a konzolos és PC-s címekben is 15-30 másodperces reklámok jelennének meg, amit ha a felhasználók megnéznek, játékbeli jutalmakat – kosztüm, valuta – kapnak érte. A Simulmedia tulajdonában lévő cég állítása szerint már egy éve teszteli a platformot, és tapasztalataik szerint a játékosok hajlandóak napi 10 hirdetést végignézni némi ingyenes jutalomért. Az új megközelítést a cég azzal indokolja, hogy egyre nehezebb és költségesebb a 18-34 éves közönség elérése, amire a játékbeli reklámok olcsóbb és hatékonyabb megoldást jelentenének. A Simulmedia ötlete iránt már most olyan nagy cégek érdeklődnek, mint az Electronic Arts és a Hi-Rez Studios (Smite).