• A 2K még tavaly decemberben ismerte el, hogy készül a BioShock 4
  • Mely elődeihez hasonlóan történetközpontú lesz, azonban egy teljesen új helyszínen játszódik majd
  • Legalábbis ez derült ki a projekt mögött álló stúdió álláshirdetéseiből

A BioShock 4 története eddig meglehetősen izgalmasan alakult: a 2K tavaly decemberben, egy sajtóközlemény mellékzöngéjeként ismerte el, hogy a sokak által szeretett BioShock szériának már készül a következő része, azonban az is hamar kiderült, hogy ennek a debütálására még hosszú éveket kell várnunk.

Ezután érhetően igen nagy csönd uralkodott a projekt körül, egészen mostanáig, most ugyanis a projektet jegyző Cloud Chamber közzétett egy sor álláshirdetést, melyeknek a szövegezéséből azért már lehet következtetni a BioShock 4 néhány részletére. Egyrészt a játék az Unreal Engine 4-et használja, másrészt pedig elődeihez hasonlóan nagy hangsúlyt fektet a történetre, azonban ezt egy teljesen új helyszínen teszi majd, azaz nem Rapture-be vagy Columbiába látogathatunk el újra. Az is kiderült továbbá, hogy a BioShock 4 többféle játékstílust is támogatni fog, illetve az egyes helyzetekre több megoldást is kínál.

Persze fontos leszögezni, hogy a BioShock 4 jó eséllyel még a fejlesztés korai fázisában van, így a fentiek közül bármi megváltozhat, de első pillantásra azért elég ütősnek ígérkezik a játék.