Úgy tűnik, az eddigi legambiciózusabb projektjén dolgozik a Grove Street Games, egyelőre pedig nem tudjuk eldönteni, hogy ennek örüljünk, vagy inkább a fejünk fogjuk miatta. A korábban GTA-játékok mobilra portolásával foglalkozó, legutóbb pedig a botrányos állapotban piacra küldött Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Editiont összetákoló stúdió megítélése nem éppen a legjobb, ám úgy fest, hogy a Take-Two egy kifejezetten nagy feladatot varrt a portolással és remastereléssel foglalkozó csapat nyakába.

Mindezt Michael Audije, a Grove Street Games munkatársának LinkedIn-profiljáról tudtuk meg aki tavaly októbertől idén júniusig vezető pályatervezőként dolgozott a hivatalosan még be nem jelentett projekten. Az úriember feladatköréből kiderül, hogy Unreal Engine 5-ön zajlik a fejlesztés, Audije pedig a nyílt világ kialakításáért, elrendezéséért és dizájnjáért volt felelős. Emellett tervrajzok felvázolásával, szkripteléssel, küldetés- és tartalombevitellel, illetve különféle prototípusok készítésével is foglalkozott az illető.

Önmagában ebből sajnos nem derül ki, hogy milyen játék készül a Grove Street Games konyháján, de van néhány erős tippünk, amelyeket korábbi szivárgások is támogatnak. Szó lehet a Red Dead Redemption 2 "újgenerációs" változatáról, ami nagykonzolokon 60 fps-es frissítést, Nintendo Switch 2-n pedig egy vadiúj portot jelenthet. Ennél is valószínűbb azonban a Grand Theft Auto IV remasterelt kiadása, amelyről nemrég szállingóztak friss hírek. Mi azonban a kalapba bedobnánk az egyik régi vágyálmunkat, a Bully-t is, ami szintén el tudna viselni egy kiadós remastert és újgenerációs kiadást. Egyelőre mind a három cím elképzelhető, sőt akár az is, hogy egy egészen más cím felújításán, vagy esetleg egy teljesen önálló játékon dolgozik a Grove Street Games. Egy biztos: valami készül a kulisszák mögött, szóval ne lepődjünk meg, ha a Grand Theft Auto 6 mellett is érkeznek hírek a GTA-csapatok irányából!

Borítókép forrása: Take-Two, PlayStation Store