A Radioactive Software 2001-ben alakult, ez a cucc az első
kereskedelmi játékuk. A többes szám tulajdonképpen nem is indokolt, ugyanis az
egész biznisz mögött egyetlen fiatal, 23 éves srác áll, Danny Green (képünkön),
aki egy személyben az elnök, webmester, játéktervező, 2D/3D művész és
programozó. Elmondása szerint az Urban Empires afféle vizsgamunka: ha bejön,
cége igazi stúdióvá nőhet, ha nem, elszegődik egy csapathoz, melyhez eme játék
azért jó ajánlólevél lesz. A termék egyébként az első időben Gang Wars néven
futott, júliusban nyerte el mostani címét.
De miről is van szó? A játék egy online gangszimulátor, fele
részben stratégia, fele részben akció. Alapvetésben hasonlít a Ganglandhoz,
illetve annak most elkészült kvázi-folytatásához, az Escape from Paradise
Cityhez. Egy főgengsztert terelgetünk, a cél természetesen egy város feletti
uralom megszerzése, a többi, rivális bűnszervezet lenyomásával. Ehhez minden
eszköz megengedett: drogkereskedés, kínzások, 
rablások, autólopások, hamiskártyázás, megvesztegetés, zsarolás, gyilkolás. Az összekapart pénzt új autókra,
fegyverekre drogra, legális, a pénzmosására kiváló üzletek megvásárlására, no
és persze új bandatagok megvételére költhetjük. Utóbbiak különféle
képességekkel bírnak, így stratégiai döntés lesz, melyik fajta rosszfiút
választjuk. Külön izgalmas elem, hogy ha megunjuk a főnökösködést, bármikor
bármelyik emberünk bőrébe bebújhatunk egy kis közvetlen akciózásra, hogy
testközelből éljük át az eseményeket. A játék teljes szabadságot kínál, a
kezünk nem lesz semmilyen módon megkötve. Lássuk pontokba szedve a főbb
elemeket:
- Szerverenként 18 játékos csaphat össze.
 - Perzisztens online lobby statisztikakövetéssel, és saját gangkészítő lehetőséggel.
 - Kilenc különféle, eltérő tulajdonságú banda, többek között ír, orosz, japán, latin és olasz.
 - Tizenkét különböző parancsot adhatunk ki embereinknek.
 - Harminc egyedi, részletesen kidolgozott fegyver (baseballütő, kések, pisztolyok, gépfegyverek, stb.).
 - Beépített AGEIA PhysX rendszer (nem kell a játékhoz, de akinek van, kihasználhatja).
 - Húszféle jármű, eltérő karakterisztikával, sebzésmodellel.
 - Internetes zenelejátszó húsz csatornával.
 - Egy komplett City Editor, melyben a kreatívok elkészíthetik saját városukat, azaz harcterüket.
 
Azt hiszem, meglehetősen vonzó csomag... A képek persze azt
is elárulják, nem szépségével fog hódítani a cucc, de hangsúlyozom, ez egyetlen
lelkes srác kétkezi munkája, megsüvegelendő vállalkozás (avagy: akinek nem tetszik, csináljon jobbat...), no és persze ha
megfelelően hangulatos és pörgős lesz, és a szintén Danny barátunk által írt
netkóddal sem lesz semmi gond, kellemes színfoltja lehet a piacnak. A Startegy
First kiadó mindenesetre felvállalta a játékot, és 2008 elején, ha minden jól
megy, boltokba is kerülhet az Urban Empire. Még valamivel tartozom nektek, az
örök kérdésre adott válasszal, íme:
- Pentium4 2.4 GHz CPU
 - 1 GB RAM
 - 256 MB / PixelShader 2.0 GPU
 - 4 GB HDD-hely
 - DirectX 9.0c August update
 - Széles sávú internetkapcsolat
 
- Intel Core 2 Duo CPU
 - 2 GB RAM
 - 512 MB GPU
 
						
			
										
......Finom.............
azthiszem most félre is teszem rá a pénzt
1 ilyen képességekkel megáldott ember megérdemli a támogatást és nem kéne warez-ben gondolkodni már most egyeseknek
Egyébként nekem nem tetszik ez a játék, de dícséretre méltó a kreativítása
nem rossz, talán épphogy elindulna nálam
mit dolgozhatott ezzel a srác..
monkez: csinálj jobbat
Bŕr csak én tudnék ilyet de mivel nem értek a programozŕshoz igy kicsit nehéz lenne.
Nembaj maradok a fözésnél az legalŕbb megy.