• Egy modder működő formában állította vissza a Bloodborne titokzatos ajtaját
  • Az ajtó eredetileg Central Yharnam és Cathedral Ward összekötésére szolgált

A Bloodborne egyik legnagyobb rejtélye hosszú ideig egy a Cleric Beast mögötti ajtó volt, ami a játék végső változatában csak egy statikus asset. Az alpha buildben azonban még részlegesen használható volt, valamint egy rövidítésként szolgálhatott Central Yharnam és Cathedral Ward között, ahogy azt korábban a közismert Bloodborne modder, Lance McDonald is bemutatta. 

Az ajtó azonban még ebben az állapotban sem működött teljesen, egy láthatatlan fal miatt ugyanis lehetetlen volt átlépni a küszöbét. Most azonban egy másik modder, Garden of Eyes teljesen működőképes állapotban állította vissza az ajtót és a hozzá kapcsolódó útvonalat, így végre láthatjuk, mi lehetett az eredeti koncepció. Lance McDonald hozzátette, hogy ő még játszott azzal a verzióval, ahol ez az útvonalt még működött, azonban végül a lassú töltési idők miatt törölték.