• Egy hiba miatt került ki a sugárkövetés
  • A Capcom tisztában van a problémával
  • Vissza fogják tenni

A Capcom a mai napon megerősítette, hogy a ray tracing eltávolítása a Resident Evil 2-ből és 3-ból hiba volt, és a javítás már nagyban készül. Ez vissza fogja helyezni a grafikai opciót a játékokba, miután egy nemrég megjelent frissítés eltávolította azt mindkét túlélőhorror menüjéből. A Capcom ma bejelentette, hogy tisztában vannak a hibával és dolgoznak a javításon, bár arról nincs információnk, hogy ez a javítás mikor fut be. Viszont legalább azt megerősítették, hogy a ray tracinget nem szándékosan távolították el, és valamikor a közeljövőben visszakerül mindkét játékba.

Ezen felül is van még mit kijavítani a Capcomnak, ugyanis mint kiderült, a 3D Audio szintén nem jelenik meg az opciók menüben. Úgy tűnik, hogy ugyanaz a probléma áll a háttérben, ami eltávolította a sugárkövetést is. A kérdés csupán annyi, hogy mikor kerülnek ezek vissza. Egyelőre nincs elég idő a javításra, bár nem különösebben meglepő. A Capcom jelenleg a Resident Evil 4 Remake folyamatos fejlesztésére koncentrál, ami nem csak hibajavítást és általános fejlesztéseket tartalmaz, hanem teljesen új játékmódok hozzáadását is.