• Kevésbé lesz erőszakos a The Last of Us-sorozat
  • Erről maga Neil Druckmann beszélt
  • Ettől ugyanis sokkal nagyobb lesz a brutális jelenetek hatása

Szinte már a tarkónkon érezhetjük a The Last of Us világának ridegségét, hiszen vészesen közeleg a HBO Maxra érkező adaptáció január 15-i premierje. Nem csoda hát, hogy a látnivalók mellett egyre többször beszélnek maguk az alkotók is a szériával kapcsolatban, Craig Mazin erősen megkérdőjelezhető állításai után most a játékok atyja, Neil Druckmann árult el egy fontos részletet az SFX Magazine-nak adott interjúban. Elmondása szerint ugyanis a sorozat alaposan visszavesz majd az erőszakból és a brutális jelenetekből, ennek pedig az az oka, hogy egy teljesen más médiumról beszélünk, ahol nem szükséges percenként sokkolni a nézőt.

"A játékban szükséges volt egy bizonyos szintű erőszakot és akciót alkalmazni, hiszen így tudtuk bemutatni annak mechanikáit, és a játékosok is jobban tudtak kötődni Joelhez." – mondta Druckmann a beszélgetés során. "Ez kellett annak érdekében, hogy a felhasználó azonosulni tudjon az általa irányított karakterrel, és az ő szemével legyen képes látni a világot. Egy passzív médiumban viszont nem ez a helyzet. Az egyik első dolog, amit örömmel hallottam a HBO-tól az volt, amikor felvetették az ötletet, hogy vegyünk ki minden erőszakos részt, kivéve a legfontosabbakat. Ezáltal ugyanis még nagyobb hatása lesz az ilyen jeleneteknek." Egyáltalán nem lesz tehát gyerekmese a The Last of Us-sorozat, de egyértelműen kevesebbszer láthatunk majd például olyat, hogy egy bloater letépi valaki állkapcsát.